![]() |
Najlepsza w Polsce szkoła Wybitnie przyszłościowa Dobrze wybierasz! Po tej szkole masz szans wiele: Dobrze być cukiernikiem Po tej szkole rodacy |
Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich
ul. Majdańska 30/36
04-110 Warszawa
NIP: 1131960511
REGON: 000680549
e-mail: zsgh@eduwarszawa.pl
telefon/fax: (+48 22) 810 04 89
Dyrektor Szkoły - Anna Chylińska, Sekretariat Szkoły
Anna Chylińska dyrektor@chmura.zsgh.edu.pl
telefon: (+48 22) 810 88 67
Wicedyrektor Szkoły - Urszula Augustyniak, Kierownik gospodarczy
Urszula Augustyniak wicedyrektor@chmura.zsgh.edu.pl
telefon: (+48 22) 810 88 87
Kierownik szkolenia praktycznego - Dobrosława Kowalska, Pokój nauczycielski
Dobrosława Kowalska kierownik.praktyk@chmura.zsgh.edu.pl
Numer konta do wpłat na duplikaty świadectw i legitymacji szkolnych. - Dokumenty do pobrania
Nr konta: 81 1030 1508 0000 0005 5089 7016
Numer konta Rady Rodziców
Nr konta: 97 2490 0005 0000 4530 5645 7671
DYREKTOR
Anna Chylińska
WICEDYREKTOR
Urszula Augustyniak
KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO
Dobrosława Kowalska
Recepcja
W trakcie całodziennego dyżuru pełnionego podczas pracy szkoły będzie wykorzystywana wiedza praktyczna z przedmiotu „Organizacja pracy w recepcji” na szczeblach klasy pierwszej, drugiej i trzeciej a mianowicie: przyjmowanie gości odwiedzających nasz szkołę, przekazywanie informacji nauczycielom, informowanie kierownika administracyjnego o zaistniałych usterkach w klasach, na terenie szkoły i wokół niej, promowanie i przekazywanie informacji o kierunkach kształcenia i ofercie edukacyjnej szkoły.
Uczniowie na stanowisku recepcyjnym ćwiczą również wiedzę zdobytą podczas zajęć z przedmiotu „Pracownia obsługi informatycznej w hotelarstwie”. Zadaniem uczniów jest: rejestracja gości, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz sporządzenie notatki służbowej w edytorze tekstu z każdej rozmowy, wysyłanie i odbieranie maili przez program Outlook Express, sporządzanie sprawozdania w edytorze tekstu, które wysyłane jest mailowo do opiekunów recepcji, archiwizowanie dokumentów, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, w celu przekazania stanowiska. Uczniowie przygotowują również pisma takie jak upoważnienia i zaświadczenia. Pisma przygotowywane są nie tylko w edytorze tekstu ale również pisane ręcznie na papierze. Oprócz tego do zadań na stanowisku recepcyjnym należy pozostawianie wiadomości w wersji dźwiękowej dla zmiany w dniu następnym oraz tworzenie dokumentów przy użyciu korespondencji seryjnej.
Uczniowie wykorzystują również wiedzę zdobytą na innych przedmiotach zawodowych i ogólnokształcących. Zadaniem recepcjonistów jest odpowiadanie każdego dnia na wiadomości e-mail przesłane w języku angielskim i niemieckim, współpraca z nauczycielami przygotowującymi uczniów do pracy w dziale „Restauracja” i „Fitness”, oraz obsługa gościa VIP w ramach realizacji ścieżki edukacyjnej „Concierge”.
Od momentu pierwszego dnia pracy recepcja jest aktywnym sercem naszej szkoły.